Okładka to najcenniejsze miejsce, jakie oferujemy czytelniczkom i czytelnikom. Aukcja się rozkręca i przekroczyła już 2 tys. zł (stan na godz. 19.30). Się wygrywa, się umawia z foto na sesję w domu, w lesie, na jakimś akwenie, czy gdzie tam chcecie, się opowiada nieco o sobie/swojej pasji/swoim zajęciu - i jest!
Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Tegoroczna licytację "jedynki" trwa do niedzieli 30 stycznia, do godz. 21.20. Zwycięzca na pierwszej stronie „Tygodnika Częstochowa" będzie mógł zaprezentować siebie, swoją pasję czy firmę, opowiedzieć o czymś ważnym dla siebie, o bliskich, o ulubionych miejscach w mieście. Artykuł i zdjęcia powstaną we współpracy z naszą redakcją.

LINK DO LICYTACJI - tutaj.

To już druga taka akcja. Rok temu na okładce "Tygodnika Częstochowa" znalazł się rektor Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu prof. Michał Kaczmarzyk. Licytacje okładek wszystkich lokalnych tygodników „Wyborczej" przyniosły wtedy w sumie 64,7 tys. zł, a pozostałe licytacje organizowane przez "Wyborczą" - kolejne 100 tys. zł.

„Wyborcza" ma też inne (poza okładkami lokalnych Tygodników) licytacje na rzecz WOŚP, m.in. spacer po Puszczy Białowieskiej z Adamem Wajrakiem plus jeden nocleg dla czterech osób, prenumeratę Wyborcza.pl na 100 lat i jeden dzień dłużej, egzemplarz książki „Wybór" z dedykacją Donalda Tuska i Anne Applebaum.

Okładki Tygodników lokalnych zachęcające do licytacji 'jedynek' na rzecz WOŚP
Okładki Tygodników lokalnych zachęcające do licytacji 'jedynek' na rzecz WOŚP  Oprac. graficy Wyborczej

Wszystkie nasze licytacje będzie można znaleźć na stronie wyborcza.pl/WOSP. Tam też aukcja pierwszej strony "Tygodnika Częstochowa" (bezpośredni link - TUTAJ). Na stronie https://eskarbonka.wosp.org.pl/f2txxf można też dorzucić datek do e-skarbonki Gazety Wyborczej.

Zasady publikacji na pierwszej stronie lokalnych „Tygodników"

1. Materiał zostanie stworzony we współpracy z lokalną redakcją „Gazety Wyborczej" – właściwą dla danego magazynu; tekst i fotografie itp. składające się na materiał podlegają akceptacji redakcji i zwycięzcy aukcji.

2. W materiale nie mogą się pojawić przekazy noszące znamiona niezgodnej z prawem reklamy.

3. Materiał nie może być niezgodny z linią programową redakcji „Gazety Wyborczej".

4. W materiale nie mogą się pojawiać przekazy mogące naruszyć prawo, dobre obyczaje lub prawa lub dobra osobiste osób/podmiotów trzecich.

5. Materiał musi spełniać standardy obiektywizmu.

6. Planowany termin publikacji – luty 2022 r.

Licytacje zaczynają się 17 stycznia i potrwają do 30 stycznia.

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.
Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem