Więcej
    Komentarze
    Przejazd kolejowy na ul Zaciszańskiej oczywiście musi pozostać bo trzeba stać i oglądać Pendolino gramolące się ze stacji Sztradom a obok wzdłuż torów będzie kosztowna, czteropasmowa estakada NAD Zaciszańską... To Zaciszańska powinna iść górą nad torami i ''obejściem sw.Barbary''...ale kto wtedy zobaczy Pendolino...
    już oceniałe(a)ś
    8
    1
    "Drugi z wariantów zakłada, że na Głównej i Przejazdowej będą trzy pasy ruchu, przy czym środkowy służyłby do lewoskrętów do posesji." Dlaczego cymbały nie zrobiły trzech pasów na ulicy Rędzińskiej przy okazji ostatniej przebudowy, tylko ją jeszcze zwęziły, chociaż miejsca jest tam na 4 pasy?
    już oceniałe(a)ś
    4
    0
    czyli czeka nas las znakow, cos ala absurdy drogowe ;)
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    No oczywiście nasi "geniusze" od zarządzania ruchem wpadli na nowoczesną koncepcję, by przez miasto puścić po dwa pasy ruchu dla samochodów, czyli zrobić kolejną autostradę, która poza terenem zabudowanym i tak zwęzi się, o ironio, do zwykłej jednopasmowej drogi. Tymczasem rowerzyści tradycyjnie zostaną "puszczeni" jakimś badziewnym ciągiem wspólnie z pieszymi, zastawionym z resztą przez parkujące samochody. Idźcie wy kur..a projektować drogi na Białoruś!
    @mateusz_czwa W tym wypadku bez przesady z tą autostrada przez miasto. W odróżnieniu np. od ul. Śląskiej tutaj mamy do czynienia z droga wylotową przez - z całym szacunkiem - peryferyjne dzielnice o stosunkowo luźnej zabudowie, a z jednej strony w ogóle pozbawionej sąsiedztwa domów, bo biegnie tam linia kolejowa.
    już oceniałe(a)ś
    10
    0