Każda z nich ma ok. 36 metrów długości i waży 15 ton. Belki posłużą do budowy wiaduktu, który połączy śródmieście Częstochowy, przeciętego torami kolejowymi.
Prace przy budowie przedłużenia ul. 1 Maja sprawnie posuwają się do przodu. Już wiosną na zdjęciach z drona było widać zarys powstającej ulicy, a od kilkunastu tygodni trwają prace przy rondzie Mickiewicza, które obecnie jest całe rozkopane. Ruch odbywa się jedynie na osi al. Wolności - Niepodległości.
Ekipy budowlane pracują w kilku miejscach jednocześnie w tym przy samym torowisku, gdzie powstają elementy przyszłego wiaduktu. Do Częstochowy od kilku tygodni docierają stalowe belki, które będą stanowić dźwigary ustroju nośnego.
Wszystkie komentarze
K...a mać kraj montowni badziewia wszelakiego i Lidla - Aldika....
Liberałowie "uratowali" nasz kraj rozsprzedając firmy, więc teraz jesteśmy prawdziwymi demokratami (i klientami).
ale naprawdę przerażające jest to że się to robi w Luksemburgu, ciekawe jakie były ceny jednej sztuki i za ile zrobili by to w Polsce
Eeee bo to wiadomo że stadion na terenie elanexu za pół miliarda to blef Matyjaszczyka dalej będzie ruina postępująca w elanexie aż się zawali zupełnie .....
może przywieźli z Dąbrowy Górniczej, ale ważna kto fakturę wystawia. Koszty, koszty, państwo płaci, my płacimy. Polska to bogaty kraj. I pomyśleć, ze jeszcze niedawno na Rakowie produkowano mosty dla Warszawy